Piątunio, godzina popołudniowa. Kierowcy TAXI na co dzień mają wiele wyzwań, aby skutecznie obsługiwać swoich klientów i przetransportować ich bezpiecznie. Ale niestety, nawet po największych starań nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich zagrożeń czyhających na drodze. Tym razem przydarzył się naszej poszkodowanej sytuacja patowa. Jechała pod prestiżowy hotel na śródmieściu, ale wjazd pod niego był możliwy po schowaniu słupka w podłoże i zapaleniu zielonego światła. Niestety, słupek nie schował się do końca i jej samochód ucierpiał.
Gdy otrzymaliśmy zgłoszenie, od razu przystąpiliśmy do działania. Najpierw, zorganizowaliśmy holowanie pojazdu na warszat, aby został dokładnie zbadany i naprawiony. Dlaczego? Ponieważ musiały zostać wymienione nadwozie, osłony, miska oleju, a dodatkowo należało dokładnie weryfikować czy wynikła szkoda to wyłącznie z winy poszkodowanego.
Kiedy przyjechaliśmy na miejsce, dyrektor hotelu był zaskoczony i oświadczył brak swojego numeru polisy. Nie przeszkodziło to nam w błyskawicznym tempie dostarczeniu naszemu klientowi samochodu zastępczego. Takie działanie pokazuje jak wyjątkowo liczymy się z potrzebami naszych podopiecznych.
Pomimo braku polisy ubezpieczyciela, zgłosiliśmy szkodę i od poszkodowanej uzyskaliśmy stosowne pełnomocnictwa. Aviva zdecydowała się wykonać oględziny, a my mieliśmy cierpliwie czekać. Finalnie, po 7 dniach otrzymaliśmy akceptację kosztorysu, a po dalszych trzech dniach mieliśmy już wszystkie części.
Naprawa trwała kolejne 12 dni, a my dbaliśmy o każdy szczegół, tak by jak najszybciej przywrócić poszkodowanej komfort. W końcu, dokumentację do naprawy i na roszczenie za utracone dochody wysłaliśmy do ubezpieczyciela. To, co działo się dalej, zasługuje po prostu na szacunek. Ubezpieczyciel wypłacał środki po 68 dniach, co oznacza, że analiza szkody i jej całkowite rozliczenie zostało zrealizowane profesjonalnie i bez zbędnej zwłoki.
Co więcej, szkoda została zapłacona w całości, zgodnie z wyliczeniem utraconych dochodów naszej poszkodowanej. Pamiętamy także o tym, że stawka za wynajem pojazdu zastępczego za VAN’a siedmio osobowego z automatyczną skrzynią biegów została zweryfikowana do 121 zł. netto/doba. Można by powiedzieć, że to „po prostu” sprawne działania naszej kancelarii, ale my uważamy, że jest ono wynikiem wieloletnich doświadczeń naszych specjalistów oraz przede wszystkim zrozumienia potrzeb poszkodowanych, a nie tylko ich sytuacji.
Świadcząc usługi, zawsze staramy się maksymalizować korzyści naszych klientów. Wierzymy, że pozytywny wynik z zakończonej naprawy oraz wypłacenie wszystkich roszczeń, pozwoliły naszej poszkodowanej wrócić do normalnego życia. Mniej czasu w domu, a więcej czas dla dzieci. Tak to właśnie wygląda w praktyce, gdy każdy ze stron stara się pozytywnie rozwiązać nieprzyjemną sytuację.